Safe - Olivia Broadfield

刚刚听到前奏,我就知道这首歌肯定要收藏了。


行至天光:

Right from the start I knew you'd capture my heart 
在一开始我便知你将俘虏我的心
There was nothing I could do about it 
对此我无力抗拒
Don't go so far, I like you right where you are 
别离我太远 我就喜欢这样的你

 

I just wanna keep you safe

In my arms tonight

评论
热度(3)

© 春风又绿江南岸 | Powered by LOFTER